Londonska škola za odnose sa javnošću

No Image

Zlatko Ganić

Director Of Digital Media - Fabrika

Specijalista za digitalne medije i iskusni strateg sa 10 godina iskustva u oglašavanju. Njegov rad uključuje i tradicionalne i nove medije: TV, radio, štampa, Outdoor, Indoor, Web i društvene mreže.

Radio je mnoge kampanje za međunarodne organizacije, komercijalne klijente i NVO (Henkel, Beko, Unilever, Citroen, Peugeot, HP, Molfix, Ulker , Sparkasse Bank, Britanska ambasada, CRS, USAID, Save The Children, IOM).

Bio je zadužen za razvoj medijskih strategija i istraživanje medija na teritoriji BiH, Srbije, Crne Gore i Hrvatske.

Zahvaljujući svom iskustvu postao je uspješan trener digitalnih medija u oblasti Digital Display, Facebook i Instagram oglašavanja, kao i Google ads od teorije do praktičnog rada.

Svi učenici njegovih treninga imaju priliku da saznaju zašto je Digital toliko važan, te stiču praktično znanje o tome kako pokrenuti uspješne digitalne kampanje.