
Program LSPR
Program LSPR-a izrađen je u skladu s trenutnim potrebama tržišta i obuhvaća sva potrebna znanja iz pojedinih područja. Moduli LSPR edukacija izrađeni su i odabrani kako bi polaznicima LSPR-a pružili najkvalitetnija znanja i iskustva.
Princip učenja u LSPR-u poseban je stoga što polaznici osim teorije imaju i praktičan rad te dobivaju priliku testirati stečena znanja u stvarnim situacijama. Sve što se uči u LSPR-u ima temelje u stvarnome svijetu. Smatramo da je kombinacija teorije, prakse i iskustva ključ uspjeha naših polaznika.
Program za generaciju LSPR-a u 2021. godini:
Uvod u odnose s javnošću
Odnosi s javnošću smatraju se često inovacijom kraja dvadesetog vijeka, ali trebalo bi da se istakne da je prve tragove bilo moguće prepoznati još u pojedinim aktivnostima u antičkom dobu.
- Faze razvoja odnosa s javnošću
- Kako prepoznati PR-a i koje kvalitete bi on trebalo da ima
- Uloge stručnjaka za odnose s javnošću
Odnosi s medijima
Prije nego što počnete da sarađujete sa medijima i da im se obraćate, morate razgraničiti osnovne razlike između pojedinih medija kako biste svakom od njih mogli da ponudite i obezbijedite ono što mu je potrebno.
- Kako razmišljaju i rade novinari
- Različiti mediji – različiti pristupi
- Osnovna pravila za komunikaciju sa novinarima
Strategija komunikacija
Postavljanje strategije komunikacija podrazumijeva prethodno znanje i vještine, mnogo rada i truda, promišljanja, koordinacije, no, riječ je o veoma kreativnom i izazovnom zadatku.
- Preliminarna analiza situacije (okruženje, tržište, okolnosti)
- Komunikacioni pristup – postavljanje strategije
- Implementacija strategije – infrastruktura i priprema, kanali, sredstva, taktike, komunikacione aktivnosti (kalendar)
Korporativno komuniciranje
Korporativna komunikacija je proces provođenja korporativnog identiteta u korporativni imidž i reputaciju, te ćete na ovom modulu saznati šta su:
- Korporativni identitet
- Korporativni imidž
- Korporativna reputacija
Komunikacija brendova i CSR
Osnovna karakteristika korporativnih komunikacija je jedan stil koji se prepoznaje u svakom njegovom elementu, a saznat ćete i šta su:
- Osnove reputacije i branda
- PR i upravljanje reputacijom
- Najbolji primjeri reputacijskih strategija
Krizno komuniciranje
Krizu definišemo kao ozbiljan incident koji utječe na čovjekovu sigurnost, okolinu, proizvode ili ugled organizacije. Obično je za takav incident svojstven neprijateljski stav medija.
- Kriza kao menadžerski izazov
- Utjecaj krize na poslovanje
- Proces kriznog menadžmenta
Trening javnog nastupa
Trening javnog nastupa će vam omogućiti praktičnu vježbu, ali i upoznavanje sa osnovim pravilima javnog nastupa.
- Medijska scena u Bosni i Hercegovini
- Priprema za nastup u medijima
- Praktična vježba i evaluacija
Integrisane komunikacije
Živimo u vremenu brze i intenzivne razmjene informacija, gdje pojedinci sami kreiraju i dijele sadržaje, te biraju kada i na koji način će pratiti teme koje ih zanimaju. Internet postaje prioritet broj jedan.
- Šta je content marketing?
- Planiranje i kreiranje sadržaja, plasiranje i mjerenje rezultata
- Native advertising
Komunikacija na društvenim mrežama
Digitalne komunikacije obuhvataju različite načine upotrebe savremenih tehnologija s ciljem kreiranja željene percepcije o organizaciji, i radi upravljanja njenom reputacijom.
- Kako komunicirati na društvenim mrežama?
- Monitoring digitalnih kanala
- Upravljanje krizom na internetu